Selasa, 30 September 2014

Set Sembelit


sembelit ?? sakit kan ... errkkk


mak saya menghadapi masalah sembelit... tapi alhamdulilah dengan ostematrik @ alfalfa ...sembelit yg di hadapii oleh mak saya dapt di atasi ... fuhhh legaaaa..

kak ipar cerita... dia susah buang air besar dh bpe ari  membuatkan perutnnyaa sakit... tpi alhamdulillah.. terus fuhhhh legaaa...

itulah testimoni  daripada MAK & KAKAK IPAR SAYA... saya pun makan ostematrix.. hhuhuhu

xcaya .. korang cube laa ... msti kasi try.. baru ohsem ! huhu

berminat mehh pm kt nombor saya

whtsapp : 01119590647- liyana

 SID - 1076059

saya pengedar sah shaklee anda..

COD SEKITAR MELAKA

Pengeposan seluruh malaysia termasuk sabah dan sarawak..


#shakleeeffect
#sayajual
shaklee


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

yang menarik di sini :

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...